Lina tar studenten!

Hej på er vänner!
Vilken dag det har varit. Det är faktiskt den jobbigaste hittills sedan Anton kom till världen. Han har varit så missnöjd och haft ont i magen. Jag tror att han har varit lite förstoppad idag, så det får nog bli en ny kur med messmöret senare idag om inte blöjan är fylld senare. Nä, det har verkligen varit kämpigt! Han har gallskrikigt från åtta i morse till elva... Ni kan ju tänka er hur frustrerad och förtvivlad man blir. Usch! Men nu har han ÄNTLIGEN somnat. Som tur är så behöver jag inte packa in honom i bilen förrän om två timmar, så lite sömn hinner det bli för honom. För hans stackars mamma är det dock inte lika lätt haha.
 
Som sagt, idag tar min kusindotter Lina studenten! Grattis fina du! 
Så om två timmar så skall vi åka ut till Säve på studentmottagning. Det blir jag, Anton, pappa och Elisabeth. Antons pappa kunde inte komma ifrån jobbet så han får tyvärr bli utan firande idag. Men det kommer bli så kul att träffa alla släktingar och få visa upp våran lilla godbit hihi. Om vi har tur så slipper vi även regnet. Men det är skönt att det äntligen går att andas ute lite igen. Ha en finfin dag alla! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback