Kalas för Neah

Hej fina ni!
Vad har ni för er? Själv sitter jag och äter frukost medan lilleman ligger i gymmet och pratar. Som vanligt! Robin har sin första semesterdag och ligger fortfarande i sängen och drar sig. Tänk om det var jag, I wish! Inatt var Anton uppe redan vid tre och ville ha mat, eftersom han åt sista målet vid tio igårkväll. & sedan vaknade han nu igen vid åtta. Så nu blir det lite morgonmys innan Robin byter av mig så att jag får sova en stund med haha. Jag är verkligen helt slut!
 
Igår var vi ju som sagt på kalas hemma hos lilla loppan som fyllde 2 hela år! Helt galet. Snart är det ju min lilla prins som fyller 2. Jisses, jag vågar knappt tänka på det. Men här kommer lite bilder i alla fall! ♥
 
 

Kommentarer
» Moster och mammost Titti

Du tar så otroligt fina bilder 😄
Neah är ju söt så man dör. Tack för att jag fick gosa med bebisen, man har ju liiite abstinensbesvär.

Svar: Tack snälla du moster Titti! Jamen det är klart, Anton får du alltid gosa med hihi
Emma Johansson

2014-06-30 // 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback