Så duktig på nätterna!

Godmorgon vänner!
Jag är så himla nöjd. Anton är så himla duktig på nätterna! Igår fick han mat vid halv tio och sov sedan till fyra på morgonen. Så har han gjort i flera dagar nu! Det känns som att vi är inne i en bra period nu med bra nätter. Peppar peppar, nu kommer jag säkert att få sota för det inatt haha. Äntligen är det fredag i alla fall! Det betyder att Robin är hemma och kan hjälpa mig med lilleman. Man blir verkligen knäpp av att gå runt och prata med en bebis dag ut och dag in haha. Håller ni inte med? Misstolka mig inte, jag ÄLSKAR att vara hemma med min prins. 
 
Idag händer absolut ingenting. Vi skall bara ta det lugnt och vila. Jag har sån himla jobbig huvudvärk! & igår brände jag mig som sjutton på bröstet så ut i solen skall vi INTE. Bara vara inne och vila ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback