Så rolig sommar

Hej godingar!
Enda sedan jag vaknade vid tio har jag haft en sån himla molande mensvärk nertill under äggstockarna. Det har inte blivit värre eller så men det har varit konstant värk hela dagen. Typiskt! Det är ju som jag säger, bara för att Robin skall bort nästa vecka till Stockholm på utbildning så kommer bebis välja att komma ut då. Då blir jag vansinnig! Haha.
 
Idag fick jag och Robin dessutom inbjudan till min kusins bröllop som är nu i sommar! Så himla kul. Det är så mycket roligt som jag ser fram emot nu.
 
7 maj beräknad bebis
3 juni Linas student
11 juni Christoffer har skolavslutning och bal
29 juni fyller Neah 2 år hihi
19 juli är det bröllop för min kusin
26 juli fyller storebror 25
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback