Välkommen vecka 35

Hej på er fina!
Idag gick vi in i vecka 35 (34+0) och bebis är ungefär 45 cm lång och väger ca 2,5 kilo i slutet av veckan hihi. Min stora lilla skrutt! Idag var jag dessutom hos läkaren och fick fortsatt halvtidssjukskrivning april ut, eller ja, till den 22 april när jag går på semester! Så himla skönt. Läkaren sa dessutom att om fem dagar om bebis skulle få för sig att komma ut så försöker inte personal hos förlossningen stoppa någonting. Så om fem dagar är det fritt fram för bebis att komma haha.
Nä skämt å sido, ni förstår vad jag menar. Nu skall jag bara ta det lugnt och vila lite innan det blir middag.





Kommentarer
» Sara

Hahah, men hjärtat. vecka 25?

Svar: Hihi blev ju fel juuuuuu
Emma Johansson

2014-03-27 // 17:56:08
URL: http://saraaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback