Rätt månad

1maj2014.
Det är ju inte riktigt klokt! Vi är nu inne i rätt månad och inte bara rätt år. Nu är mini beräknad om 6 dagar. SEX DAGAR! Vad i helskotta liksom?
 
Robin är ledig idag och är nu uppe och målar för fullt på övervåningen. Han menar på att taket faktiskt kommer att bli klart idag. Äntligen! Sen skall allting bara rivas ner, all plast och allt täckningsmaterial som är uppe. Lite städning på det och sedan är det fritt fram för oss att flytta upp!! Dock tror jag ju som sagt att bebis hinner komma innan dess ändå. För innan vi kan riva så måste färgen lägga sig i rummet (eftersom vi sprutmålar så osar det i hela rummet), så först på lördag kan vi börja med rivningen!
 
Själv har jag inte kunnat somna på hela natten, jag somnade först i morse vid sju när jag kröp upp hos Robin. Sedan sov jag ända till elva! Dock är jag fortfarande extremt trött. Men idag skall jag försöka bädda om i sängen och ta mig en välbehövlig dusch hihi.
 

Älskar att vi har ett helt paket med dessa i frysen! Hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback