Nedkissad

Hej godingar!
Livet är verkligen härligt. Hur har ni det? Själv har jag precis ammat, blivit nedkissad av lilleman och fått sova flera sammanhängande timmar under natten. Mitt stora hjärta erbjöd sig att mata lilleman inatt vid ett, så innan jag somnade så pumpade jag ut en hel massa mjölk som Robin sedan fick värma upp. Sedan ville inte Anton ha mat igen förrän vid sexsnåret. Så jag är helnöjd!! Så nu ligger Robin i sängen och vilat ut.
 
Idag kommer det för övrigt en hel massa människor hit för att träffa Anton för första gången. Så det blir lite tårta och fika. Men först skall familjen nog bege oss till affären och handla lite hihi.
 

Morgongos ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback