Äntligen helt fixerad

HEEEJ!
Idag är det lite hopp om livet igen. Jag var ju hos barnmorskan förut vid tre och bebis är ÄNTLIGEN FIXERAD! Woho. Inte konstigt att jag haft sånt jäkla ilande och tryck nedåt på sistone. Jag har ju gått som en jäkla tok och behövt hålla i mig i väggar haha.
 
Så nu kan bebis egentligen komma precis när som helst. Jag har känt av ryggen lite idag vid svanken och lite molande värk mot magen, så något är ju förhoppningsvis igång. Inget mer blod idag dock! Barnmorskan trodde att det var livmodertappen som börjat göra sitt och då blir det ofta små blödningar.
 
Så nu skall jag bara ta det lugnt, ligger och tittar på Frozen och om en stund så slutar Robin jobbet hihi. Längtar så efter honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback