Slemmis gick nog

Godmorgon fina ni!
Hur mår ni? Själv har jag sån jäkla huvudvärk på ena sidan av ansiktet, usch! Igår var det fullt ös medvetslös igen. Hela dagen gick åt till att packa upp en massa i köket och sedan handla på kvällen! Fy fan säger jag bara.
 
Mitt i allt tror jag att en del av min slempropp gick, för plötsligt var bindan full med blod, vilket inte har hänt sedan jag hade mens senast! Snacka om att bli skakis haha. Allt eftersom dagen fick så fick jag mer och mer ont i svanken och mensvärk framtill. Dock avtog detta efter några timmars vila i sängen. Jag som verkligen var helt säker på att det var något på gång haha. Jaja. Hur mår ni? Är allt bra?
 

Här kommer bebis att sova första tiden med oss i sovrummet hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback