Faster och Anton

Hej godingar!
Sorry för den glesa uppdateringen, men min datorsladd är trasig och jag har inte överdrivet mycket tid över för att skriva nu med en liten kotte som behöver all min uppmärksamhet. 
 
Idag har vi varit hemma hos min mamma och visat upp lilla Anton! Det blir tyvärr så när vi bor en bit ifrån varandra. Men hon blev alldeles frälst och tyckte att han var världens finaste kille hihi. Så himla mysigt! Lisette var även med och nu sitter vi alla fyra här hemma och tittar på hockeyn på fyran. Själv är jag helt slut och imorgon vankas det handling och promenad med vagnen. Ha en fin kväll!
 

Såhär trött är faster och lilleman för tillfället hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback