Pannkakor och kaffe

Hej fina ni!
Idag har jag och Anton haft besök av Antons farmor och faster. Vi har ätit pannkakor och druckit kaffe. Dessutom har Elain fått vara barnvakt och Lisette hjälte mig att packa ihop och bära upp grejer ifrån vårt gamla sovrum på nedervåningen hihi. Så nu är det ganska tomt där nere! Men fanken vad mycket spritflaskor det är som skall bäras upp. Men det får bannemej Robin lösa hehe, för jäklar vad tungt det blir. 
 
Men nu har farmor och faster åkt hem och Anton ligger i sitt babygym som han testar för första gången idag. En sån hit! Han älskar att ligga där och prata med sina små vänner haha. Så skönt att slippa bära runt på honom hela tiden, för nu kan jag faktiskt göra lite nytta här hemma samtidigt som han är nöjd. Har någon haft samma problem med en mammig bebis? ♡
 



Kommentarer
» josefin

hej..
känner igen det där med en mammig bebis.. kan inte lägga ifrån mig henne förrän hon skriker.. :/ jobbigt är det.. kram

Svar: Ja! Man blir ju väldigt låst om inte annat. Hoppas det blir bättre för oss snart :) kramis!
Emma Johansson

2014-05-23 // 13:04:03
URL: http://jossan87.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback