Sista maj

Hej godingar!
Hur står det till med er? Själv är jag så otroligt trött så det finns inte haha. & ändå har jag det så himla bra i jämförelse med många andra med spädbarn. Anton är så himla duktig och sover väldigt bra om nätterna. Han vaknar en gång per natt och sedan tidigt på morgonen. Så inatt var han vaken vid tre och sedan vid sex igen. Men jag menar, det kunde ju varit värre? Peppar peppar. Dessutom tror jag nu att hans mage har börjat fungera lite bättre. Han har ju haft sån himla magknip och haft så ont om kvällarna. Men nu har vi bytt flaska, ersättning och ger honom både Sempers magdroppar och miniform. Så nu är det på väg åt rätt håll!
 
Appropå så är det den 1 juni imorgon. JUNI! Kan ni förstå det eller? Vart tog maj vägen egentligen? Jag tror mest att jag gick runt i en dvala dagarna innan hjärtat kom till världen och därefter har jag levt i min lilla bebisbubbla. & nu är det redan juni imorgon. Jag blir nästan rädd! För det innebär att på tisdag så är lillfisen redan en månad gammal! Hur är det ens möjligt? Han har blivit så stor och är redan med på ett helt annat sätt. Vad skall ni förresten hitta på i sommar? Antons lista är fullproppad.
 
3 juni: Första studenten.
10 juni: Farbror Boff har bal.
11 juni: Farbror Boff har skolavslutning.
7-10 juli: Danmark och Lalandia med farmor, farfar, faster och farbror.
18 juli: Första bröllopet.
26 juli: Morbror fyller 25.
 
& någonstans här under sommaren/sensommaren skall jag även försöka klämma in ett dop för lilleman. Så det blir en hel del att göra nu i sommar hihi. Men det kommer bli så mysigt! ♥
 
 
En dag gammal liten prins. Hur kan du redan om några dagar vara en hel månad? Det är ju inte klokt. Mitt hjärta svämmar över av all kärlek till dig ♥

Kommentarer
» Johanna

Vad mycket kul ni ska göra. Vår sommar är fullproppas med fix av huset och boande inför bebisens ankomst. Sedan ska vi försöka hinna med lite dagsturen, en massa grillning och bara njuta av varandra, sommaren och vårt nya liv som väntar.

Svar: Vad mysigt! Är det nyköpt eller bara dags för renovering? :) Vi hann precis flytta allt och få upp alla möbler innan Anton ville titta ut. Två dagar efter kom han hihi. Skönt att bara få ta det lugnt, det skall vi med göra alla resterande dagar utav sommaren hehe! Kram
Emma Johansson

2014-06-03 // 11:20:01
URL: http://joherman.blogg.se
» Johanna

Vi har precis köpt huset, fick tillträde 1:a mars och renoverade de viktigaste rummen fram till 18:e april då vi flyttade in. Så nu är det dags för barnrum och lite annat småfix under sommaren. Oj, då hade ni tur där ;) Jag hoppas vi ska få klart barnrummet innan bebisen vill ut, men gör vi inte det så får det göras pö om pö sen. Ingen katastrof men vore ju himla skönt att ha det gjort innan^^

Svar: Gud vad skoj! Men det är inte hela världen som sagt om det inte hinner bli klart innan bebis vill komma. Jag var helt säker på att vi fortfarande skulle bo hos min pappa när bebis kom. DET käkndes jobbigt! Men vi hann flytta med två dagars marginal som sagt ;)
Emma Johansson

2014-06-03 // 17:51:27
URL: http://joherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback