Tokiga unge

Godkväll fina!
Har ni haft en bra kväll? Själv har jag varit och handlat halva eftermiddagen och nu ligger Anton äntligen i sängen och sover. Han har blivit så himla bökig för tillfället när han skall sova. Vi sänkte ju hans spjälsäng häromdagen och efter det har han gått bananas när han ligger där i. Han sparkar, snurrar, bökar, drar i spjälskyddet och i sängen. Han är heltokig! Men förhoppningsvis så lugnar han ner sig snart igen. 
 
Vet ni vad? På lördag firar jag och Robin att vi har varit tillsammans i 3 år. Fattar ni eller? 3 hela år. Det är ju inte klokt. Tiden bara rusar iväg! Samtidigt som det känns som att vi nyss blev tillsammans så känns det även som att vi alltid har varit ett par, han och jag. Hur kunde jag leva innan liksom? Heltokigt hihi. Men nu skall jag strax lägga mig och sova, godnatt godingar ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback