BVC-besök 5 månader

 
Idag blir min älskade unge 5 månader. 5 hela långa men superkorta månader. Föddes du inte igår min älskade? Låg du inte på mitt bröst för första gången bara häromdagen? En liten liten fågelunge. Nu väger du över 8 kilo och är hela 68 cm stor. Hur är det ens möjligt? 
Du älskar att prata och jollra högt och tydligt så att alla hör dig. När man sjunger för dig och läser så lyser du upp i hela ansiktet. Du älskar att le och skrattar mer och mer för varje dag som går. Idag på din 5 månadersdag vaknade du upp och det var precis som att du bestämde dig. Helt plötsligt har du blivit en vilde och vänder dig konstant från rygg till mage och från mage till rygg. Bara sådär! Innan har du gjort det någon enstaka gång men idag vet du verkligen vad du håller på med. Det är så häftigt! Min älskade lilla guldklimp. Du älskar mat och nästan attackerar skeden när den kommer i närheten. Det enda du inte är förtjust i är potatis och palsternacka hihi. Men allt annat slukar du med nöje! Du sitter själv i några sekunder men tappar sedan balansen, du älskar att stå i knät och vill inget hellre än att vara med oss ♥



Kommentarer
» Sandra

En sådan liten sötnos!

Finns det någon mailadress jag kan nå dig på?
Skulle vilja skicka en inbjudan till ett bloggevent vi ska ha i Göteborg den 28 oktober!

Ha en fin dag!

Mvh
Sandra

Svar: Tack snälla du!
Skall läsa mailet på en gång.Kram
Emma Johansson

2014-10-06 // 15:29:03
URL: http://www.ettlivvidhavet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback