Besök av sotaren

 
Hello you!
Idag var jag och Anton uppe i ottan. Sotaren skulle komma hit någon gång mellan sju och nio, och som tur var kom han redan vid halv åtta när det började bli ljust ute. Däremot fick jag inte sovit så mycket efter att han gått tyvärr. Så idag har jag gått runt med en jäkla huvudvärk! Fyfanken. Däremot kom Åsa hit ganska tidigt för lite Antongos och jag trixade lite med hennes blogg hihi. Ni får se bild senare! Jag är i vilket fall nöjd och det tror jag att hon är med.
 
Nu kom precis Robin hem men skall snart bege sig igen för att träna. Själv skall jag lägga mig tidigt med min skrutt och bara dö i sängen. Jag är helt slut. Orkar jag ens laga någon mat liksom? ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback