Vi får jobba på det

Hello you!
Alltså dagarna blir ju verkligen inte bättre haha. Idag hade jag en inbokad tid hos läkaren 09:45, TRODDE JAG. Nä vi var bara en timme för tidiga. Så det var bara att åka hem igen och försöka hålla lilleman vaken för att sedan åka iväg igen. Att jag inte dog. Idag har jag varit supertrött och fick till och med lägga mig för att sova en stund med Anton på eftermiddagen.
 
Nu har jag precis lagt han i sin säng för natten. Jag har försökt introducera välling för honom då han sover så dåligt om natten igen. Det funkar om jag blandar ut vällingen med lite ersättning men får han bara välling så är det inte alls populärt. Så vi får jobba lite på det tror jag. Anyways. Jag är otroligt trött fortfarande och skulle kunna tänka mig att sova jag med hihi. Men lite till får jag nog hålla mig vaken! Kramis ♡
 


Alltså kolla tjockisen haha! Jag längtar så efter ett syskon till Anton hihi.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback