Ibland är jag kul

Hello you!
Vilken dag. Ni kan ALDRIG gissa vad som hänt mig idag! Eller jo, kanske. Anyways, jag övningskörde med Robin. För andra gången i hela mitt liv (med honom alltså). Vi har bara kört på parkering innan och det gjorde vi idag med, tills vi körde ut på vägen. Från Freeport ända hem till Lunna. Alltså fattar ni eller! JAG körde HELT SJÄLV hela vägen hem! Jag är så stolt så jag spricker. Vi krockade inte, vi körde inte på någon, vi förstörde inte bilen. Vi kom hem i en del! Alltså. Jag var helt svettig och skakis när jag klev ur bilen hemma hihi. Men jag är SÅ nöjd. För er som har körkort kanske detta låter som en bagatell, men come on! Här har vi en körkortslös dam.
 
Så. Nöjd med situationen helt enkelt! Anton har fått gå runt i pyjamas hela dagen och bara myst. Han har pratat och pratat och pratat och under kvällen fick han sig ett litet bad. Sedan blev det kvällsmys med morfar och Elisabeth och nu ligger båda mina killar och snarkar ikapp! Så nu är det dags för mig att sova med tror jag. Kram på er godingar!
 
 
Detta inlägget hittade jag när jag läste igenom bloggen hihi. Ibland är jag kul alltså!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback