På väg att bli sjuka


HEJ KOMPISAR!
Idag är både mamman och bebisen ur form alltså. Jag har haft det på känn ganska länge att det är något i kroppen som smyger runt. Det känns som att det när som helst skall bryta ut världens förkylning! Usch. Anton har även han råkat på något. Han är trött konstant och blir alldeles röd runt ögonen och vill sova. Min lilla bebis ♥
 
Så idag har vi inte gjort mycket alls. Som vanligt haha, nä men det känns som att jag alltid skriver så. Men jag har pillat lite med tvätten som legat i en evighet och försökt plocka lite men jag är så himla trött och huvudet värker som bara den. Så något är det verkligen som spökar i kroppen. Så mer än så här kommer inte hända idag! Kram på er godingar.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback