Plumpmästaren

Godkväll vänner!
Alltså jag verkligen avskyr blogg.se appen efter att jag uppdaterade telefonen till IOS8. Det går inte att göra någonting med texten, du kan inte centrera någonting och skall du lägga upp en bild måste du lägga in den innan du skrivit texten annars går det inte. Så himla störande! Någon mer som har samma problem?
 
Idag har jag vilket som trimmat lilla zeke inför imorgon när han blir 10 år! Helt galet. Därefter åkte familjen hem till Robins föräldrar och åt tacos och myste. Nu är vi precis hemkomna och Anton har blivit lagd i sängen. Hoppas att han vill sova till imorgon bitti nu. Inatt vaknade han tusen gånger igen så jag har varit sjukt trött idag. Men imorgon blir det zekegos för hela slanten! ♡
 


Resultatet efter att vi spelade plump. Ser ni min eller? Jag är lika chockad som ni alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback