Ceer up, it's friday

Hej på er.
Fyfan vilken dag och fyfan för hur jag mår. Jag har hängt inne på toaletten från och till sedan tolv. Jag mår så himla illa! Förstår ingenting, vart kom det här ifrån helt plötsligt? Jag är alldeles bubblig i magen och vill kräkas. Men att kräkas är det värsta jag vet, så jag vågar inte. USCH. Jag vill bara gräva ner mig. Antingen så kommer jag att kräkas, eller så kommer jag att vänta ut det. Om det inte är magsjuka såklart! Då lär det komma upp.
 
Tur i oturen (för mig) är att Lisette är här och har hand om Anton. Världens snällaste! Jag hoppas inte att det är magsjuka, för jag vill inte smittas! Jag hoppas att det är något som stör min mage för tillfället bara, eller att det är förkylningsbakterien som bråkar. Suuuuuck! Men kräks jag så skickas Lisette hem direkt och Robin får stanna hemma i helgen. Punkt slut ♡
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback