Tänk vad lycklig du gör oss

 
Min glada luriga älskade lilla fis! Tänk vad lycklig du gör dina föräldrar. Vem kunde ana att det var just du som låg och lurade i min mage? Han har redan fått den där luriga snarthänderdetnågonting-blicken som hans pappa har haha. Älskade unge! Du är hela min värld ♥
 
Nog med kärlekspladder. Sitter och kollar på mitt älskade TV4fakta hihi. Just nu är det Mord ur varje vinkel, sedan kommer De omisstänkta och därefter Kvinnor som mördar. SÅ BRA PROGRAM. Jag har även hunnit äta lite middag (Robin är och hjälper till hos Antons gudfar), och sparade undan potatismos till Anton som jag nu fryst in. Så nu blir det bara slapp hela kvällen! Det blev inget besök hos mamma idag, utan det blir imorgon på eftermiddagen istället hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback