Strumpor i håret

Godmorgon vänner!
Vilken underlig natt det har varit. Klockan tre inatt gick hundarna bananas på nedervåningen och skällde så mycket att jag vaknade här uppe. Jag hade då inte stängt in dom i sovrummet eftersom dom alltid sover där ändå!
Själv blev jag lite skraj och fick för mig att någon försökte bryta sig in i huset, men jag sprang ner ändå och tittade och allt verkade normalt. Konstigt haha.
 
Så nu sitter jag och tittar på TV och längtar tills alla kommer hem igen, speciellt mitt fyllo till man som varit ute och festat hela natten i Helsingborg med jobbet. Woho..... Så med tanke på hur döförkyld han var innan han åkte lär han ju vara bra gnällig när han kommer hem igen.
 

Såhär blev lockarna efter att jag strumpade håret ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback