Sjukstuga

Hej fina vänner!
Harregud så vi mår idag. Robin är hemma från jobbet, han har ont i halsen och har tappat rösten, har ont i öron och huvud och inte sovit alls inatt. Själv känner jag bara hur halsen gör mer och mer ont. Usch! Jag vill inte vara sjuk igen. Det var ju inte alls längesedan jag var superförkyld. Så peppar peppar blir det inte värre utan går till det bättre istället.
Som tur är så är Anton på sitt vanliga glada sprudlande humör! Min goding. I förmiddags fick Anton potatis och majpuré och han var vrålhungrig idag med. Han börjar uppskatta maten mer och mer nu, inget utspottande utan han bara ler och smaskar hihi.
 
Vad mer då? Nä ingenting speciellt. Vi har läst lite Alfons Åberg och tittar nu på olika Asterix och Obelix filmer. Så himla mysigt. När tittade man på det senast liksom? ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback