Anton 11 månader

 
Idag blir den här underbara underbara lilla personen hela 11 månader. Det betyder att om en månad så har du existerat i vårat liv i ett helt år. Ett helt år utav oändlig kärlek. Jag älskar dig så mycket att hjärtat värker och jag skulle göra precis vad som helst för dig min älskade son. Jag vet inte vad jag gjorde innan du kom till världen.
 
Bara den här senaste månaden så har du utvecklats något enormt. Du har lärt dig krypa, du kan ställa dig upp mot saker själv, gå längs med möbler även om du fortfarande är lite rädd. Du kan gå helt själv med din lära-gå vagn! Du pratar mer än någonsin, du testar rösten och älskar att utmana mig och din pappa när det gäller precis allt! Du har sammanlagt sex tänder som har tittat fram och du försöker härma alla i din omgivning. Du är så otroligt duktig! Det är bara en tidsfråga nu innan du går och du lär dig mer och mer ord för varje vecka som går ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback