Beställt ny bilstol

Hej fina ni! 
Hur har ni det? Idag började jag jobba redan halv sju så det var att gå upp innan solen idag och traska till jobbet. Som tur var kunde jag åka hela vägen in med pappa. Dock gjorde det mig inte särskilt mycket piggare! Haha. Jaja, vad mer? Förutom att Ollie fyller år idag så händer det inte så mycket mer. Jag har bara varit på jobbet, handlade efteråt och nu sitter jag här hemma med min kärlek och tittar på Avatar. Helt okej en fredagkväll! 
Imorgon blir det kalas för Olivia och eventuellt så skall vi snabbt hem till Robins farfar och hans fru för att hämta lite möbler. Men det är i och för sig bara om vi hinner! Men vi får se. Ha en fin kväll nu alla ♥
 
 
Förresten så beställde vi denna förut. Helt perfekt att kunna sätta in och ut i diverse bilar om det behövs!
Jag är mer än nöjd och den har inte ens kommit hit än hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback