Tandhygeinisten

HALLÅ VÄNNER!
Klockan ringde prick klockan 6 imorse och vet ni vad jag skulle göra? Jo för första gången på 4 år så åkte jag till tandhygeinisten för att kolla mina stackars tänder som jag misshandlat. Åh harregud. Det var väl egentligen inget konstigt, jag hade ett hål som behöver lagas men jag hade även fyra års tandsten som jag behövde ta bort på studs. Så ja. Det kändes som att tandsköterskan slet ut varendaste liten tand som jag har i munnen. Det blödde och rann och jäklar vad det gjorde ont! Haha. Jag kan tänka mig att det inte är lika illa när man går regelbundet till tandläkaren, men nu var det liksom fyra år sedan....
 
Så nu sitter jag på jobbet. Jag har SÅ ont i munnen. När vi kom hem så lade vi Anton direkt och så sov vi själva en stund i sängen också. En timme, det var helt okej och behövligt. Både Robin och jag har sovit som skit under natten så ja, ni förstår ju. Men nu är jag som sagt på jobbet och både Sara och Catharina är med mig hihi. Helt okej ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback