Fira mamma

Hej underbaringar!
Inatt har jag sovit jättekonstigt. Däremot så blev jag väckt av en stoooor blöt puss ifrån Anton hihi. Så himla mysig! Han var så fruktansvärt pussig i morse och pussade på både mig och Robin för fullt. Min lilla guldklimp!
 
Om en halvtimme så skall vi bege oss till mamma för att äta lite god mat och fira att hon har fyllt år. Supertrevligt! Alla mina syskon med respektive och barn kommer dit och det ska bli så skoj att ha en kväll tillsammans. Det är inte ofta vi hinner ses allihopa på samma gång eftersom alla jobbar/pluggar/har barn, med mera. Det är ett jäkla hallå att hinna få ihop någonting! Så detta ser jag riktigt fram emot ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback