Idah och Olivia

Hej fina ni!
Idag har varit en varm och skön dag. Håller ni inte med? 
Vid elvatiden så gick jag, Sara och Anton ut på en långprommis i solen och bara njöt av vädret och att få röra lite på sig. Vi började vandra på bröndomevägen och vände sedan tillbaka hemåt. Sedan blev det en snabb dusch och därefter åkte vi hem till Åsa i Lerum för att hämta lite utemöbler. Så himla snälla som ger bort sina till oss för att dom köpt nya. Jag är så tacksam!
 
Nu skall vi alldeles strax grilla här hemma med pappa och Elisabeth. Jag har precis lagt Anton efter mycket slit, stackarn håller på att få tänder och har så himla ont! Så ja, det är mycket gnäll just nu och han är väldigt ledsen i mellanåt. Stackars lilla älskling ♥
 
 
Bjuder på en superfin bild ifrån igår på mina älsklingar Idah och Olivia. Titta vad fina dom är, helt fantastiska ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback