Ny telefon!

HEJ OCH FÖRLÅT!
Förlåt för den superdåliga uppdateringen som varit det senaste. Igår var en riktigt hektisk dag och jag hann knappt med att gå på toaletten.
 
Idag var vi uppe med tuppen för att jag skulle till tandläkaren klockan åtta och göra salivprov. Så jag satt i en kvart och spottade i en kopp... Sedan åkte vi direkt till Landvetter flygplats och hämtade pappa och Elisabeth som varit i Kroatien i fyra dagar.
 
Nu ligger jag i sängen med min sprillans nya iphone 6! Jag är sååå nöjd. Men jag glömmer hela tiden av att låsknappen är på sidan och jag glömmer att jag kan använda fingret för att låsa upp den. Men det kommer jag nog in i snart hoppas jag hihi. För övrigt är jag helnöjd över att lämna tele2 bakom mig för fy fan rent ut sagt vilket bemötande jag fick av dom idag när jag skulle säga upp mitt abonnemang. Dom kan slänga sig i skogen alltså!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback