Hämta ut paket

Hej vänner!
Idag efter jobbet hämtade jag ut två stycken paket på Ica. Det ena paketet var Antons 1 årspresent. Vi beställde nämligen två burkar med träklossar till lilla grynet och jisses vad glad han blev när han fick dom idag! Han blev alldeles till dig och delade ut klossar till både mig och Robin. Dom skulle i lådan, och ur lådan, i lådan och ur lådan haha. Ja, som ni förstår så får han sin present idag istället för den 6:e maj. Han har ju mer nytta av klossarna nu direkt! Hela mitt mammahjärta smälte när jag såg hur mycket han uppskattade presenten. Vi valde helt perfekt med andra ord!
 
Det andra paketet innehöll min Fitbit Flex som jag fick i samband med att jag skrev in mig på Viktväktarna. Så himla spännande att se hur den fungerar! Just nu har jag skapat mitt konto, armbandet ligger på laddning och jag bara väntar på att få börja använda den. Den kommer att registrera hur jag sover, hur många steg jag går per dag, hur många kilometer jag går, hur mycket kalorier jag förbränner för att inte tala om allt annat som den kan göra med. Jag är helnöjd och jag har inte ens börjat använda den haha! Självklart uppdaterar jag er om hur den fungerar. Jag kommer väl få mig en chock när jag inser hur dålig jag är på att röra mig!
 
 
 
Foto: Google
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback