Så mycket kärlek

Känslan när ens lilla bebis vaknar upp hysteriskt gråtande och bara vill ligga i ens famn en stund och mysa för att lugna ner sig och känna trygghet. Då smälter mitt hjärta. Lilla älskade Anton. Harregud vad mycket du tillför i vårat liv, så mycket kärlek.
 
Jag kände att jag var tvungen att skriva ner detta. Mitt hjärta spängs av all kärlek! Idag har varit en ganska intensiv dag på jobbet. Det har varit fullt upp men som tur var har jag haft mina godingkollegor hos mig hela dagen. Jag och Sara töntade sönder oss hela vägen hem och skrattade till slut så mycket att vi grät haha. Folk var nog glada när vi äntligen klev av tåget hihi. Jaja nu blir det att sova, imorgon är en mycket speciell dag nämligen.
Min födelsedag, puh.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback