Bästa åsa

Godkväll mina fina hjärtan!
Vilken värmebölja det blev idag, alldeles kvavt och till och med vinden kändes tropisk. Håller ni inte med?
 
Idag har jag spenderat dagen med att umgås med bästa Åsa. Vi var ute och letade efter pappa och Elisabeths katt som är borta och sedan åkte vi till kungsmässan en snabbis. Jag fick köpt lite greklandkläder i och med att vi åker om ca 1,5 vecka! Helt galet. Dessutom köpte jag lite blekmedel (som jag sitter med i håret nu för lite slingor) och dessutom fick jag ätit lite sushi till lunch. 
 
Jag, Elain och Lisette fick även plockat en hel burk med färska stora hallon ifrån trädgården innan dom åkte hem efter att ha lämnat Anton, så det har varit en helbra dag helt enkelt. Imorgon blir det Borås djurpark med alla godingar!
 

Såhär såg jag ut efter att ha klippt gräset i två timmar igår!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback