Semestern slut

Godmorgon mina vänner!
Idag är första arbetsdagen för min del efter fem veckors semester. Än så länge så har vi absolut ingenting att göra, men det är ju faktiskt söndag. Eftersom jag behövde vara ledig tisdag till fredag så fick jag lägga in denna dagen, och helgen för den delen då det inte ens är min ansvarshelg. Men vad gör väl det? Anton går först alla dagar i veckan. Så det blir jobb imorgon med och sedan är jag ledig i fyra dagar.
 
För övrigt. Igår eftermiddag så började Anton helt plötsligt att gå runt själv, flera gånger och länge! Så nu har antagligen den här spärren släppt och han lär börja gå nu mer och mer. Vi bara stod och log hela tiden, jag och Robin hihi. Våran duktiga kille! 
Men inatt däremot. Då vaknade han vid halv tre och var alldeles otröstlig. Vi vet verkligen inte vad det var med honom, men han hamnade i en sån där ond cirkel med gråt och började hyperventilera och var alldeles okontaktbar. Snacka om att man känner sig handfallen vid sådanna tillfällen. Min lilla älskling. Han fick lite välling och sedan lade sig han och Robin i soffan och satte på Teletubbies för så fort vi gick mot hans sovrum så började han storgråta. Så någonting var det som störde honom.
 
Så nu vet ni hur det ser ut här! Jag slutar jobbet först i eftermiddag och sedan blir det direkt hem för att laga mat. Robin börjar jobba imorgon efter 7 månaders ledighet! Hihi. Så himla spännande. Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback