Robin har friat

 
Jag och Robin har varit förlovade i två år. När vi förlovade oss så var det ett gemensamt beslut ifrån oss båda och tankarna gick väl inte att vi skulle gifta oss riktigt än. Men på julafton så gick Robin ner på knä och frågade om jag ville gifta mig med honom. Vilken överraskning! Han satte på "I think i want to marry you" med Glee och jag kom helt av mig, jag trodde på riktigt att det var ett skämt. Men det var det inte. Han hade köpt en tillfällig ring som han satte på mitt finger och jag svarade självfallet ja. Jag känner mig helt överväldigad av kärlek och kan inte förstå att vi skall bli man och hustru! Nu behöver vi bara bestämma när och sätta ett datum! Tänk vad jag älskar dig min prins.

Kommentarer
» Fröken Grön

Stort grattis :)

Svar: Tusen tack :)
Emma Johansson

2015-12-25 // 22:56:33
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback