Arbetsdagen check

Godkväll mina vänner!
Första arbetsdagen är nu över och det har gått kanoners! Jag har haft en superdag tillsammans med Sara, precis som på gamla goda dar hihi. Trots en massa strul med att komma in i program, över 400 mail att gå igenom så känner jag mig nu ganska varm i rocken igen. Snacka om att man har allt ingraverat i ryggraden! Trots lite nya system så kom fingrarna ihåg precis vart dom skulle trycka och minnet satt där det skulle också. 
 
När jag kommer hem så har Robin lagat mat till mig och dessutom höll jag på att bajsa på mig av chock när han påstår att han bakat kakor! KAKOR. Hallå här talar vi om mannen som knappt kan steka hamburgare själv.... Men jodå, han hade bakat och gott var det dessutom! Jisses amalia. Vad överraskar han mig med nästa gång tro? Hihi.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback