Fullspäckad dag

Godmorgon mina vänner!
Igår var jag inte hemma förrän klockan elva. Jag var helt totalt slut när jag kom hem och somnade som en stock. Anton fick komma upp i sängen vid åtta i morse, då hade han sovit klart och vi låg och myste lite tillsammans hihi. Om en timme så skall jag vara hos tandläkaren för att ta röntgenbilder i munnen. Eftersom det planeras att operera bort min visdomstand!
Så om en halvtimme kommer min bästis Sara hit och hämtar mig, hon följer med mig till tandläkaren och efter det skall vi springa runt lite på Kungsmässan tillsammans. Vid halv ett kommer Robin och hämtar mig och då är det dags för babysim med Anton. Första gången Robin är med! Kommer bli så himla mysigt. Eftersom Anton har haft sina svinkoppor så har vi missat två stycken simtillfällen, så nu är vi äntligen igång igen.
 
Vad mer? Jo, jag har sån JÄKLA TRÄNINGSVÄRK redan nu haha. Jag orkar inte ens med det! Tror jag tog i lite för mycket igår, men så gör man ju alltid första träningspasset efter vila. Typiskt! Ha en fin dag alla så hörs vi senare ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback