Första jobbdagen imorgon

Hej fina!
Jisses. Nu är det snart dags. Snart snart om några timmar sitter jag på jobbet efter nio månaders mammaledighet. Känslor som virvlar runt just nu; glad, hysterisk, uppspelt, rädd, förväntansfull, nervös. Ja, det är både upp och ner på den fronten skulle jag säga. Som tur är har jag Sara med mig hela dagen.
Robins pappaledighet börjar dessutom bra nu ikväll med en hysterisk Anton som inte vill sova alls haha. Men han somnar nog snart hoppas jag...
 
Idag har familjen varit hemma hos Robins föräldrar. Vi har gjort sushi ihop! Så himla kul och det blev SÅ GOTT. Så nu har jag första lunchen med till imorgon. Helt perfekt med andra ord ♡
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback