Keep your cool

Hej fina!
Jag skall alldeles alldeles strax hoppa i säng. Jag börjar halv sju imorgon vilket innebär att jag går upp redan klockan fem! Huamig. Det är verkligen tidigt. I princip så har jag hunnit hem från jobbet, busat med min lilla prins och umgåtts med min man. Man får passa på med den tiden man har!
Jag har precis varit inne och tvättat bort all smink och testade samtidigt en ny ansiktsmask som jag har. Keep your cool breakout calming mask. Någon som har testat den? Jag tyckte att den var fantastiskt skön att ha på ansiktet nu på kvällen. Sval och lugnande på något sätt! Hoppas inte att jag ser ut som världens rödaste imorgon i ansiktet bara, med tanke på att jag alltid haft besvär med acne. Himla känslig!
 
Foto: Kicks.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback