Börjar året med sjukstuga

Ja men då börjar vi det nya året med halsont och hosta! Helt perfekt. Hur är det ens möjligt när jag för tillfället äter penicillin dessutom? Känns ju helkoko. Men det är väl bara att vänta ut den här skiten, blääää. Ber till dom större makterna att få bort mitt onda!
 
Just nu inväntar jag bara tv:n. Jag och Anton sov en timme ihop förut och det var verkligen behövligt! Vad gör ni idag? Håller ni er inne på grund av stormen? Här går det knappt att gå ut alls, då blåser vi bort.
 



Kommentarer
» Therese B

Det är ganska vanligt att bli förkyld när man äter penicillin. Penicillinet är mot infektioner medan förkylningar orsakas av virus. Penicillinet har dessutom en förmåga att försämra immunförsvaret vilket gör att det är lätt att dra på sig förkylningar. Även svamp är lätt att få under penicillinkurer.
Ta hand om dig och hoppas att du blir frisk snart!

Svar: Tur att du är så himla påläst 😁 jag har inte ens orkat läsa om det! Men nu lär jag inte glömma det ;)
Dock TYCKER man ju att äter man medicin så skall man vara frisk hihi. Punkt slut! Men nu när jag ätit klart kuren kanske jag blir frisk igen då 😉 kramis
Emma Johansson

2015-01-09 // 08:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback