Sovit dåligt

Godmorgon vänner!
Fyfanken vad dåligt jag har sovit inatt, det är helt sjukt! Anton vägrade somna i sin säng igår så han har legat mellan oss hela natten. Han har sovit som en stock, jag, not so much. Jag har fått någon jäkla hosta under natten som stört mig sönder och samman. Typiskt.
Idag då? Händer inte så jättemycket. Inte mer än att vi får våran nya TV som vi har beställt hem! Jag har ingen aning om vad det är för TV, vad den heter eller hur bra den är. Jag vet inte ens vad det är för storlek på den hihi. Men den är ny och bättre än våran gamla. Så det känns helt okej! Mer än så händer inte idag. Vi skall inte göra någonting, bara mysa här hemma och försöka städa i ordning lite för det ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig här hemma ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback