Bebis i kasse

 
Godkväll vänner! Idag har det varit fullt ös hela dagen. Igår var vi hemma hos några vänner och var inte hemma förrän halv tre på natten. Jag somnade så fort jag lagt huvudet på kudden och vaknade inte förrän vid tolv hihi. Det var länge sedan jag sov så länge!
Vid ett kom min systeer med familj hit för lite gos och mys. Det är så himla kul att få träffa My och Neah! Dom är så stora, jag kan inte fatta att tiden går så jäkla fort? My pratade liksom om att "jag vill ha både piercing i naveln och tungan". Var tog min lilla bebis vägen?
I vilket fall som helst så kom även Antons farmor, farfar och faster på besök och vi gjorde hemmalagad pizza och bara hade det mysigt. Anton sover just nu som en stock i SIN säng. Woho! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback