Årsresume del 2

 
Vi tyckte att det var varmt hemma i Sverige, men Danmark. HARREGUD. Det gick knappt att vara ute eller inne! Det var så jäkla kvavt så det var löjligt. Men mysigt hade vi! Vi upptäckte även då Antons förtjusning i att bada. Förutom Danmark så var det en hel del planerande av Antons kommande dop och dessutom var vi på min kusins magiska bröllop. Det var helt perfekt!
 
 
Hela augusti gick åt till att planera och förbereda inför dopet som ägde rum den 31 augusti. Jag är fortfarande helt överväldigad över alla som ville komma och fira dagen med oss! Jag kommer faktiskt knappt ihåg vad vi gjorde mer under augusti då all tid gick åt just dopet.
 
I september fyllde pappa Robin år och vi fick för första gången känna på hur det var med en utav Antons klängperioder. Det blev en hel del bärnade i selen. Han hade även sin andra playdate med lilla Olivia och lärde sig mer och mer för varje dag som gick.
 
 
I Oktober börjar all stress. ALLA fyller år. Så det har varit en hel del födelsedagar, vi har träffat på våra fyra vänner rådjuren som bott i våran trädgård hela sommaren. Vi bakade bullar till kanelbullens dag och lilla Zeke fyllde hela 10 år!
 
En hel del fler födelsedagar att fira, exempelvis min farmor som fyllde hela 90 år. Hur kan tiden ha gått så fort? Anton ville äta själv, vi fick veta hur det var när han har sin tandperiod med bara tårar och skrik, vi fotade inför julkorten som skulle skickas och jag fortsatte att vara dunderkär i min sambo. Ser ni liksom hur snygg han är?
 
Anton fick gunga för första gången och det ÄLSKADE han! Jag fotade hundarna för deras julkort och Anton hade sin tredje playdate med Olivia. Vi firade jul i hur många dagar som helst och Anton fick för första gången träffa tomten hihi.
 
Vi har helt enkelt haft ett fantastiskt år med både med och motgångar. Den absolut finaste skatten var såklart Anton och honom är vi så otroligt tacksamma för. Nu hoppas vi att 2015 blir precis lika bra eller ännu bättre än 2014. Nu startar det nya kapitlet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback