Rakat håret på Anton

Hej fina!
Vet ni vad? Anton har för första gången på flera veckor nu äntligen sovit en hel natt i sin egna säng! (I vårat sovrum). Han vaknade första gången vid halv tre och ville ha lite mat och sedan somnade han om i sin säng igen! Alltså ska jag skratta eller gråta glädjetårar?
 
Om en liten stund skall jag, Anton och Elisabeth ut på en liten promenad i snön. Vart kom den ifrån liksom? Tokigt. Vet ni vad jag har gjort mer idag? Jag rakade Antons hår, eftersom han i princip bara har en stor kalufs mitt på pannan. Så nu försöker jag få det att växa lite jämnare och bli lite tjockare! Men det tog verkligen emot att klippa haha. Men nu ser han lite mer badass ut, speciellt i sin polisbody hihi.
 
 
Underbilden är innan och övre bilden är efter. Så man ser fortfarande hans hår hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback