Alice är här

Alltså det är SÅ SVÅRT att inte skriva 2014 varje gång i rubriken haha.
Hej förresten! Hur mår ni?
Själv känner jag mig lite lite fräschare idag (vågar knappt skriva det) och fastän jag hostar så är det inte lika krävande idag. Eller, det känns inte så i alla fall. Jag dricker hostmedicin 3 gånger om dagen och idag har jag börjat ta slemlösande med för att få upp skiten. Så förhoppningsvis så är det på bättringsvägen! Om jag har tur.
 
Idag har vi inte gjort någonting. Bara tagit det lugnt och vilat! Gått ut med Alice när hon behövt det och inte gjort mer än vad vi behövt. Jag har ett jätteproblem just nu, jag har ingen aptit. Alls. Jag vill inte ha någonting, inget känns gott, inget känner jag mig sugen på. & nej jag är absolut inte gravid för er som tänker det. Tror det har med min förkylning att göra. Det är tröttsamt bara! Hoppas ni haft en fin dag alla ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback