Min vecka

 
 
 
Såhär ser min vecka ut! Alldeles fullsmockad.
• Idag klockan fem så är det dags för Beauty Time event som Rebecka och Pernilla har fixat ihop. Det skall bli så himla kul att gå dit och jag har verkligen längtat hela helgen efter måndag hihi. & nu är dagen med stort D äntligen här!
 
• På tisdag skall vi hem till Idahs lägenhet och hjälpa henne att fixa och trixa lite hemma med alla saker! Kanske blir någon mysig promenad vid härlanda tjärn med.
 
• Onsdag är ledig. Egentligen skulle det varit babysim för Anton men eftersom han har svinkoppor så kan kloret irritera såret. Så vi blir nog bara hemma och tar det lugnt.
 
• Torsdagen skall spenderas med att fota lite. Jag nämner inte var, när, hur, eller varför då jag inte vet vad jag får nämna här eller inte. Men jag har sett fram emot detta superlänge och det skall bli såååå otroligt skoj.
 
• Fredagen skall spenderas på lek och buslandet. Sedan jag plussade med Anton så har jag varit med i en grupp på Facebook som heter majmammor, och dom här fantastiska mammorna är absolut en stor del i mitt liv nu. Vi har följt varandras graviditeter, läst om varandras förlossningar och sett alla barnen utvecklas och växa i takt med varandra. Vi bor runt om i hela Sverige, och imorgon skall alla vi från Göteborg och områdena runt omkring ses och mysa med våra bebisar! SÅ KUL.
 
• Lördag har vi än så länge ingenting planerat här hemma. Antagligen kommer jag att vara som ett litet plåster på Anton eftersom det är min sista helg som mammaledig.
 
• Här har vi heller ingenting inplanerat än så länge. Men det är min sista lediga dag för på måndagen så börjar jag mitt första arbetspass på 9 månader. Kanske mer? Jag blev ju sjuk innan jag gick på ledighet. Men det är i alla fall en väldigt lång tid och jag har redan nu lite separationsångest ifrån Anton. Men det kommer nog gå kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback