Han skall ligga i våran säng

Godkväll fina ni!
Jag sliter snart mitt hår. Just nu är det en pina att försöka natta Anton. Förut har han ju sovit i sitt egna rum utan problem hela nätter, nu däremot så GALLSKRIKER han om vi lägger honom i spjälsängen. Jag testade att ta in sängen och ställa den bredvid våran, men inte ens det hjälper. Han skall ligga i våran säng, mellan oss. Inget annat duger! Jag förstår inte vad som hänt. Jag vet att han är inne i en jobbig period nu, och jag försöker ha överseende men det tar på krafterna. Vart har min snälla lilla bebis tagit vägen? Han gråter och skriker precis som om han höll på att dö. Det gör så satans ont i mig! & jag tänker INTE låta honom gråta sig till sömns, det känns så himla hemskt och skulle aldrig falla mig in. Jag vill bara förstå vad som rör sig i hans lilla huvud så att jag kan hjälpa honom med det som är jobbigt.
 
Mer då? Jo hostan fortsätter. Nätterna är en pina även för mig, jag vil knappt lägga mig för att jag vet att jag kommer vakna och få hostattacker. Det känns som att jag skall kräkas och får knappt någon luft. Det är svinjobbigt! Dessutom så tar det ju på kroppen att hosta så mycket som jag gör. BLÄ! På onsdag så måste jag verkligen gå till vårdcentralen och där med basta! Hoppas att ni har haft en fin dag kära läsare ♥
 
 

Kommentarer
» Elin

Små barn går igenom många utvecklingsfaser och har även generellt ett stort närhetsbehov. Att sova i föräldrarnas säng kan vara en enkel (och väldigt mysig?) lösning på närhetstörstandet :)

Svar: Det är supermysigt men han är så himla lättväckt och vaknar när vi rör oss! :( och vi vaknar av honom! Så det blir knepigt efter ett tag haha
Emma Johansson

2015-01-13 // 07:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback