Tapetsera

Harremingud vilken lång dag det varit.
 
Igårkväll kom Robins jobbarkompisar över och åt middag, alla grabbarna och jag. Sedan blev det kortspel och vid halv ett bar jag ner Anton till gästrummet hos pappa och Elisabeth. Lilleman har legat och sparkat på mig HELA natten. Vi gick upp vid halv åtta och sedan har det varit fullt ös hela dagen.
 
Jag har hjälpt pappa att måla tak och väggar samt lister, i deras nya sovrum (vårat gamla sovrum) så nu är det egentligen bara till att tapetsera för dom! Men det känns i kroppen nu. Jag är mör som en sill och tröttare än tröttast! Så jag har faktiskt redan lagt mig i sängen för att sova. Jag passade på nu när Anton skulle lägga sig! Hihi.
 
I morgon är det min sista dag hemma och jag vet inte om jag skall skratta eller gråta. Hur klarar man av sånt här?!
 

Denna fick jag av Elisabeth för att jag hjälpt till hela dagen. Tusen tack snälla snälla du ♡♡♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback