Grabbhelg för Robin

Alltså det hände något himla märkligt just nu! Jag och Anton låg i sängen och sov middag när Robin ringer, jag reagerar och får för mig att Anton ställer sig upp och börjar klättra upp längs väggen mot taket. Jag försöker få ner honom i ren panik och när jag sätter mig ner igen så vaknar Anton och gråter. Då är det precis som att "jag vaknar till". Himla obehagligt alltså! Fyfanken. Någon som varit med om liknande?
 
Idag har vi plockat lite smått här hemma eftersom Robins jobbarkompisar skall komma hit ikväll och äta. Idag är Robins sista jobbdag och min sista helg som mammaledig. Shit! Alltså jag vet inte om jag skall skratta eller gråta. Det känns bra men även förjävligt. Min lilla bebis, utan mig på dagarna... Fast det blir väl värre för mig än vad det kommer kännas för Anton haha. Blödiga mamman! Men nu är det Robins tur att vara hemma på heltid! Så på måndag gör jag mitt första jobbpass på över nio månader och jag är riktigt nervös hihi ♥
 
 
Foto: Google
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback