Ljuset i livet

Godmorgon fina!
Harregud. Vilken natt. Jag har haft SÅ ont i munnen och har nästan ännu ondare nu. Vad ska man göra? Jag fick varken penicillin eller smärtlindring. FAN. Så känns det!
 
Egentligen så skulle jag ju träffat mina majmammor idag men alltså, jag pallar inte. Jag har så satans ont så jag vill egentligen bara dra täcket över huvudet och försvinna. Hur kul blir det att börja min jobbvecka med sån här värk? Känns förjäkligt.
 
Förlåt för gnället, men det här är verkligen förjäkligt. Det är något av den värsta smärtan jag någonsin varit med om. & då räknar jag ändå med att föda barn! Puh.
 

Tur att du ändå får mig på bättre humör min lilla prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback