Lifeplannern har kommit

Hej vänner!
Fyra arbetspass kvar efter idag, fattar ni eller? FYRA. Jag har i princip redan gått på semester, jag orkar verkligen inte jobba mer nu. Puh! Mitt huvud går snart sönder av allt jobb haha. Håller ni inte med ni som jobbar? Dagarna innan semestern så har hjärnan redan gått.
 
Igår var jag och Anton hemma hos mamma och bara tog det lugnt, min syster, christian och lilla neah var också på plats och vi hade en sjukt mysig dag! Sedan var christian så himla snäll som körde mig och anton hem hela vägen ifrån angered. Så tack vare honom kom vi hem i tid för att lägga en helt slut anton! Hihi.
 
För övrigt så har jag glömt berätta att min life planner har kommit! Jag och sara satt hela lördagen och klistrade och klistrade. Sista veckan blev så himla bra! Igår öppnade en utav våra favoritshoppar så sara gick bananas på beställningar så nu får vi vänta några veckor på allt fint! Jag visar i ett annat inlägg. Vi har verkligen hittat våran grej att pilla med.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback